انجمن علمی مدیریت صنعتی

دانشگاه آزاد واحد سمنان

انجمن علمی مدیریت صنعتی

دانشگاه آزاد واحد سمنان

دانشگاه ما بهترین دانشگاه دنیاست.

امروز گفتم بیامو یه کمی در مورد دانشگاهمون حرف بزنم

دانشگاه ما بهترین دانشگاه دنیاست. به خدا جدی میگم.

زیباترین کویر دنیا با دانشگاه منحصربه فردش در منطقه سمنان قرار دارد تا جایی که می توان این منطقه را نمایشگاهی از زیبایی های دنیا نامید. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، این دانشگاه  را ستاره کویر نامیده است؛ ستاره ای که با اساتید افسانه ای و شوره زارهای حاشیه آن و همین طور دیدنی های منحصر به فرد آن از جمله انتظامات و سالن امتحانات و فضای خاکی وسنگی آن می تواند به یک منطقه ویژه گردشگری تبدیل شود.

این دانشگاه یکی از گرم  و خشک ترین دانشگاه های دنیا میباشد.

اگرچه زیبایی های طبیعی و منحصر به فرد دانشگاه سمنان به خوبی برای گردشگران خارجی و داخلی معرفی نشده و هنوز برای بسیاری از علاقه مندان به علم، این دانشگاه و جذابیت هایش ناشناخته مانده است ؛اما با این حال در سال های اخیر این دانشگاه جالب و دیدنی، دانشجویان  زیادی را به خود دیده است و اینک با ورود دسته دسته دانشجو از سراسر ایران و حتی از جهان، آرام آرام از تنهایی خارج شده است و دیگر این دانشگاه منحصر به فرد یک اقلیم و منطقه جغرافیایی نیست بلکه منطقه ای جذاب برای دانشجویان به شمار می آید.

سلف دانشگاه یا ... ، منطقه ای جذاب و دیدنی است که در 2 کیلومتری شمال دانشکده مهندسی، قرار دارد؛ با این حال به دلیل نداشتن جاده و مسیر مشخص، فقط عده معدود آشنا به منطقه می توانند به آن جا سفر کنند.

این دانشگاه به عنوان گرم ترین نقطه کره زمین معرفی شده است چنان که دمای هوای این منطقه در سایه فصل تابستان به 50 درجه سلسیوس می رسد؛ بنابراین این منطقه قطب گرمایی کره زمین  نیز به شمار می رود.

منطقه حفاظت شده سالن امتحانات در جنوب شرقی دانشگاه , مرز این دانشگاه با کویر است و دارای سیمای جذاب طبیعی و جلوه های زیبا با دوربین های مدار بسته و صندلی های چوبی دوره ساسانیان یکی از شاهکارهای رییس دانشگاه است .

 چاله های عمیق و صخره های پوشیده از آشغال ، جنگل های انبوه خار ،‌ دره های زیبا و مسئولان حراست با موتورهای کراس در جای جای دانشگاه وجود دارد .

وجود حیات وحش و رویت آنها از  آلاچیق و به لحاظ برخورداری از امکانات اقامتی ، دانشگاه  را به یکی از قطب های سیاحتی و توریستی کشور تبدیل نموده است .

دانشگاه سمنان زیبایی هایی را در خود جای داده که مانند آن را در هیچ نقطه دیگری نمی توان مشاهده کرد. با وجود این همه زیبایی و شگفتی کمتر کسی است که از آن باخبر باشد و آن را بشناسد. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا کمی از این شگفتیها و زیبایی ها را توضیح دهیم:

 

 در این دانشگاه در آن واحد اگه یک درسو با دوتا استاد متفاوت برداری و امتحان بدی یکیشو 2.5 میشی و یکیشو 17 (در صورتی که با یک معلومات جفتشونو امتحان بدی).

تو دانشگاه ما پرو‍‍ژه پایانی گرفتن مثل تراشیدن کوه بیستون میمونه, واقعا سخته.

 وقتی استاد راهنما, پرو‍‍‍ژه رو بهت پیشنهاد میده کوچکترین اطلاعاتی در مورده پرو‍ژه خودش نداره و از شما به عنوان استاد راهنمای خودش استفاده میکنه و حالشو میبره. مثل این میمونه که در مورد گیربکس پروژه بده ولی تاحالا تو عمرش گیربکس ندیده باشه ؛حالا دیگه حساب کن که چه دهنی از دانشجو سرویس میشه تا بتونه پروژه رو انجام بده و دفاع کنه.

اگه هم اعتراض کنی انگ احمق بودن و بی شعور بودن بهت میزنن.

من تو این دانشگاه از این انگا زیاد خوردم؛ یک ساعت و نیم در مورد پروژم دفاع کردم و استاد ممتهن سرش پایین بود چون اصلا نرم افزارشو بلد نبود و هیچ پیش ضمینه ای در مورد نرم افزارش نداشت؛ بعد شروع کرد به سوالایی که اصلا ربطی به پروژه نداشت وقتی اعتراض کردم گفت من تاحالا تو این دانشگاه بی تربیت تر از تو ندیدم.

چرا تو این دانشگاه هرکی حرف حق میزنه و از حقش دفاع میکنه بیشعور و احمق حساب میشه  دیگه جز همون زیبایی ها و شگفتی هاشه!!!!

کسی میتونه به من بگه طبق کدوم قانون اگه میانترم رو 8 بشی پایان ترم میتونی 5 بشی؟؟؟ از این اتفاقات تو این دانشگاه زیاد میفته.

 حتی میتونی میان ترم ندی و دو برابر نمرشو استاد واست حساب کنه که دیگه این بستگی به تبحر خودت تو پاچه خواری استاد داره.هرچی تخصصت تو این امر بیشتر باشه نمرتم بیشتره.

البته یکی از صنایع دستی که قدمتی دیرینه در دانشگاه سمنان دارد خا... مالی استاد است که وضعیت فعلی آن در دانشگاه سمنان هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ کمیت بسیار مطلوب بوده و مرکز تولید نمره در دانشگاه است. مواد اولیه مصرف شده در خا... مالی  پشم  و پارچه است که در اندازه های مختلف تهیه می شود و برای اساتید مختلف فرق میکند. در خا... مالی می توان به ذوق و هنر دانشجو  پی برد.

3سال از بهترین روزای عمرمو تو این شهر و دانشگاه حروم کردم , هیچ خاطره خوبی از اینجا ندارم جز یه دل چرکین از اساتید و دانشگاه و شهر و....   .

 

اینجا انتهای زمین است ، پایان سرزمین حیات است ، در اینجا گویی به مرز عالم دیگر نزدیکیم . در این کویر خدا حضور دارد.

 دانشگاه ما بهترین دانشگاه دنیاست. به خدا جدی گفتم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد